ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
VALKŰR BT.
A bujdosokoncertek.hu a Valkűr Bt. (továbbiakban Eladó) webáruháza, amely Bujdosó István belépőjeggyel látogatható zongoraestjeire kínál eladásra jegyeket. Eladó honlapján keresztül a megvásárolni kívánt jegy, valamint az online fizetési szolgáltató kiválasztásával a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre Eladó és a választás értékét kiegyenlítő magánszemély vagy cég (továbbiakban Vevő) között. Vevő a regisztrációt követően, a vásárlás menetét követve, a vásárlás adatait összesítő jóváhagyó oldalon a Fizetés gomb megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit, egyben jelen üzletszabályzat rendelkezéseit. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, így az iktatott formában nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét a dokumentált és elektronikusan elmentett vásárlás és az erről kiküldött e-mail igazolja.
Eladó által vásárlásra felkínált e-jegyek Bujdosó István valamely zongoraestjére, melynek helyszíne, időpontja és műsora szintén a bujdosokoncertek.hu oldalon ismerhető meg.
Eladó kizárólag a bujdosokoncertek.hu oldalon kiválasztott, az ott szereplő vásárlási feltételek szerint és a felkínált online fizetési szolgáltató valamelyikének kiválasztásával megvásárolt jegyekért felel.
Vevő a regisztrációs adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait, Eladó ezeknek megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. Vevőnek a regisztráció során lehetősége van adatait ellenőrizni/módosítani, de ezt a sikeres regisztráció után is bármikor megteheti, a Felhasználói fiók menüpont alatt. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség Vevőt terheli. Eladó a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén Vevő valódiságát jogosult ellenőrizni.
A jegyek mellett feltüntetett ár azok vételára, amely egyúttal tartalmazza az általános forgalmi adót is.
A fizetendő végösszeg kiegyenlítése a vásárlás végén bankkártyás fizetéssel a Barion rendszerén keresztül történik.
„Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
A Barion rendszerén keresztül történő részletfizetés esetén “Barion Payment Zrt.” fog szerepelni a számlakivonatokon.
A fizetési szolgáltató fizetőoldalán felmerülő esetleges hibákért Eladó nem tud felelősséget vállalni. Eladó jegyértékesítő rendszere automatikus visszaigazoló e-mailjének kiküldésével, illetve az egyes tranzakcióknak a honlap Felhasználói fiók/Vásárlások menüpontjában való megjelenítésével igazolja az adott vásárlás sikerességét (sikertelenségét). Az automatikus visszaigazoló e-mailt a Vevő által megadott e-mail címre küldjük. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a felelősség Vevőt terheli.
Vevő a vásárlás végén e-mailben e-jegyet kap. Az e-jegy a Felhasználói fiókból is letölthető.
Az e-jegyeket nem szükséges kinyomtatni, belépéskor a jegyellenőrzéshez elég telefonon bemutatni. Amennyiben vásárlóink szeretnék kinyomtatni az e-jegyet, azt a sikeres vásárlást követően megtehetik. A kinyomtatott jegy abban az esetben használható, amennyiben azon a vonalkód és a vonalkód melletti kód olvasható. Az e-jegyeket nem lehet átvenni sem személyesen, sem postai úton.
Az e-jegy elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a vásárlót terheli. Az e-jegy egy fő belépésére jogosít. Ha a jegy felhasználásra került, további belépés hely hiányában nem lehetséges. Egy jegy többszöri felhasználása esetén Eladó nem vizsgálja, ki volt az eredeti tulajdonos.
Eladó minden vásárlásról, valamint a kapcsolódó szolgáltatásokról elektronikus számlát (e-számlát) bocsát ki. A vásárlás befejezése után e-mailben küldi el azt a Vevő által megadott e-mailcímre.
Vevő tudomásul veszi, hogy vásárlásáról kizárólag elektronikus úton kap számlát, a számlaadatok utólag nem módosíthatók.
Az elektronikus számla PDF formátumú, Eladó által elektronikusan aláírt, időbélyeggel ellátott dokumentum. Megfelel a 2007. évi CXXVII. törvény (Áfa-törvény) és az elektronikus aláírásról szóló 2001. évi XXXV. törvény előírásainak. Az e-számla PDF dokumentumolvasó szoftverrel (Adobe Reader) megtekinthető, kinyomtatható.
A számla önmagában a koncertre való belépésre nem jogosít.
A megvásárolt e-jegy kizárólag az azon feltüntetett programra érvényes, másik alkalomra nem cserélhető, és vissza nem váltható (lásd 9. pont). Kivételt képez ez aló az az eset, amikor az Eladón kívül álló bármilyen oknál fogva (előadó betegsége, járványhelyzet stb.) a program a meghirdetett időpontban és helyszínen nem kerül megtartásra. Amennyiben a megvásárolt jegyhez kapcsolódó program elmarad, Eladó a legrövidebb időn belül e-mailen értesíti Vevőt ennek tényéről és az új időpontról. Az új időpont ismeretében Vevő elállhat, és kérheti a jegy megtérítését, amit Eladó 8 napon belül teljesít.
Eladónak nem áll módjában sem jegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (kivéve a 8. pontban vázolt esetet).
Az 1. és 4. pontban ismertetett módon végrehajtott vásárlással Vevő beleegyezését adja, hogy Eladó a szerződéses kötelezettségét teljesítettnek tekintse. Vevő a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésének l) pontjának értelmében elállási jogot a vásárlást követően nem gyakorolhat, tekintettel arra, hogy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatás egy meghatározott időpontra vagy idősávra szól.
Eladó az online regisztráció során birtokába jutott adatokat (név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím) az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény előírásai szerint bizalmasan kezeli, kizárólag a vásárlások teljesítéséhez használja fel, azokat harmadik személynek Vevő hozzájárulása nélkül semmilyen formában tovább nem adja. Vevő e-mailben kérheti adatai inaktiválását, vagy hozzájárulásának törlését, melyet e-mailben Eladó visszaigazol.
Vevő e-mailben jelezheti problémáját az info@bujdosokoncertek.hu e-mail-címen. Eladó a beérkezett e-mailt 72 órán belül megválaszolja, illetve megkezdi az esetleges probléma kivizsgálását. Eladó az info@bujdosokoncertek.hu címre beérkező leveleket elektronikus rendszerben, állapotuk szerint osztályozva nyilvántartja és megőrzi.
Jelen vásárlói szerződésben nem szabályozott kérdésekben a hatályos Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
Utolsó változás kelte: 2022. június 29.